NYHET

Bonde kvar i Husqvarna – trots fiaskot i Alecta

Bonde kvar i Husqvarna – trots fiaskot i Alecta

Bonde kvar i Husqvarna – trots fiaskot i Alecta

Dagens Industri · 14 Mar 17:20

Ingrid Bonde lämnade Alectas styrelse med omedelbar verkan i början av oktober. Detta efter att ha ansvarat för en rad fiaskoaffärer som drabbat svenska pensionssparare. Samtidigt sitter hon kvar i flera börsbolagsstyrelser och får av allt att döma nytt förtroende även i Husqvarna.

Lär mer hos Dagens Industri

Analyser, tips och guider får du gratis i Börsen för allas Nyhetsbrev